Blogia
UN MUNT DE MOTS

Reunió Novembre

Reunió Novembre

Tardor, Tots Sants, lluna plena...  amb aquests estímuls no és d’estranyar que, als contes d’aquest mes planessin  la mort i l’ udol de llops a la nit. 

Tot va  començar amb unes lletres vermelles impossibles, va seguir amb l’udol d’un llop que ens cridava, llavors vam prendre un tren amb la foscor com a companyera de viatge  per, en acabat,  tancar-nos a la presó de la desraó.

I com si fos un encanteri, vaig sentir, de fons,  les notes d’un piano  i uns poemes d’en Papaseït: Tot l’enyor de demà, L’ofici que més m’agrada, Sota el meu llavi el seu... Encara em sembla sentir l’eco, com en un disc ratllat  que repeteix una i una altra vegada:  Res no és mesquí / ni cap hora és isarda / ni és fosca la ventura de la nit... Res no és mesquí / ni cap hora és isarda / ni és fosca la ventura de la nit...

Bé, nois i noies, la proprera reunió és el 17 de Desembre. Jo que vosaltres no me la perdría... Hi haurà un emocionant joc, dins d’un castell guarnit amb garlandes... Qui s’hi apunta?  Espero amb gran curiositat els vostres contes.  A continuació detallo les paraules triades i les que van surtir:

 

JOC                                       JUEGO

GARLANDA                         GUIRNALDA            

CASTELL                             CASTILLO

Víctima, Sincronitzar, Formiga, Pelut, Passió, Mercuri.            

 

Recordeu que en acabada la reunió anirem a dinar plegats.

 

Una abraçada i fins aviat!

0 comentarios