Blogia
UN MUNT DE MOTS

REUNIO JULIOL

REUNIO JULIOL

Hola a tots,

abans del resum de la reunió vull saludar i engrescar als alumnes del curs d’escriptura de la Sílvia a que s’animin a continuar aprenent amb el segon taller i a formar part del grup d’unmuntdemots. 

Des de la part més alta del meu món, contemplo, amb el gran binocle que vaig rebre com a herència del meu pare, la vida.

 El duel sense treva va començar el dia que em van anunciar allò que temia. El meu cos feia anys que havia rebut massa batzegades i ara l’única cosa que realment em pertocava era repòs i molta calma. Ell anava quasi despullat i només vestía uns calçotets estampats amb petits cors. Me enterneció la complicidad entre ellos. Des de la penombra jo els contemplava i veia reflectit en la cara del meu home un profund sentiment de satisfacció eròtica. El redoble de un tambor llegó nítido a mis oídos. Finalment el desastre va arribar: la torre va caure i em va aixafar. 

Como el elefante y su amita dieron una vuelta triunfal alrededor de la pista, las nuevas alumnas han triunfado con sus cuentos de presentación.

Les paraules escollides per al mes de setembre són: 

NUVOL ESBERLAT INTRUSISME ESMUNYIR

entre aquestes altres: tantejar, soledad, disjuntiva, casa, misèria, complicitat, shiken (una espècie de catana), greuge, cul, follar, dormir, frío.

No és impossible de fer servir totes (com jugo jo unes línies més a baix), però no cal fer-les servir totes, ni tan sols les paraules escollides. Es tracta de què actuïn com a estímul o excusa per posarnos a escriure.

Un núvol esberlat, acusat d’intrusisme, no volia causar cap greuge, per això es va esmunyir de la casa amb la complicitat d’un cul que, davant la disjuntiva de dormir o follar, va tantejar la shiken: ¿pots tallar la freda soledat?

Bé, abans d’acomiadarme us vull convidar a un acte molt interessant i gratuit. El fan dijous 10 de juliol al a les 22h. del vespre, a la biblioteca de St. Quirze. És una lectura de contes o poemes, musicats, al pati, a la claror de la lluna.

Ens llegim al Setembre.   Una abraçada i

BONES VACANCES!

PS. A causa de les traves burocràtiques, i tal com vam acordar a la reunió, a partir de Setembre, les reunions es faran a l’ATENEU.

0 comentarios