Blogia
UN MUNT DE MOTS

Reunió Desembre

Reunió Desembre

Ahir vaig somiar que escriuria el conte perfecte. Primer he pensat que narraria el crim perfecte. Faria ofrena a l’altar natural d’uns voltors del cos d’una dona que va entabanar un pagès per què la mantingués però tenia una llacuna, al primer que investigarien seria a l’home. No. Millor un crim sense motiu, per tal que no puguin esbrinar l’assassí. He començat a escriure la mort accidental d’una dona que s’enverinava sense saber-ho; em carregaria una veïna vella que només era culpable de xafarderia. Estava en ratxa i he continuat escrivint sobre una amistat imperfecta però no m’ha agradat, vull escriure un conte perfecte i aquest no ho és. He esbossat la història d’un immigrant que cerca el seu camí, que lluita per una vida digna per als seus, però avui, no deu ser el meu dia. No aconsegueixo que acabi bé. Només em surt un futur esmicolat per la falta de papers. El desencís s’apodera de mi.

 

Per això us demano que m’ajudeu, escriviu sobre el desencís a veure si aconseguiu fer el conte perfecte que jo no he estat capaç.

 

Ens trobem el 10 de Gener a l’Ateneu, a les 11h. amb contes que ens encisin amb alguna mena de desencís... o no, ja ho sabeu.

 

Comença el capítol 2015 de les nostres vides amb 365 pàgines en blanc per escriure. Som-hi!  

0 comentarios